| 
 
| 
 
Ostatnia aktualizacja:14.03.2019
 Najlepiej widoczne
 w MS IE 6.0
 1024x768
 
 
 
© Copyright 2005-2019
 |  |  | 
 
Doradztwo: informatyka, audyt, analiza, decyzja, decyzji, ERP, wdrożenie, integracja
Rola doradcy może być różna - w zależności od oczekiwanego przez Klienta modelu współpracy.
Doradca może wystąpić w charakterze: 
	Rzeczoznawcy recenzującego planowane i opracowane przedsięwzięcie 
		usprawniające.
		W tej roli doradca występuje, kiedy kierownictwo dysponuje opracowanym uprzednio we własnym zakresie
		rozwiązaniem lecz potrzebuje weryfikacji poprzez niezależną ocenę własnej koncepcji działania.
 
Diagnosty, którego zadaniem jest ustalenie problemów utrudniających organizacji 
		sprawne działanie i rozwój - a także ustalenie pierwotnych przyczyn takiego stanu rzeczy.
		Doradca-diagnosta następnie proponuje metody i scenariusze poprawy sytuacji.
 
Wykonawcy usługi eksperckiej jednoznacznie zdefiniowanej przez zlecającego,
		który oczekuje precyzyjnych odpowiedzi na wyspecyfikowane przez siebie, konkretne pytania.
 
Klasycznego doradcy - obejmującego analizą wszystkie istotne obszary
		działania firmy	- a przez to dostarczającego wsparcia równocześnie całej firmie - a nie tylko jej wybranym fragmentom.
		W takiej sytuacji, doradca w ścisłej i bieżącej
		współpracy z zespołem pracowników identyfikuje problemy i ich źródła. Taka metoda działania pozwala
		na uzyskanie synergii doświadczenia i umiejętności pracowników
		oraz wiedzy eksperckiej i moderowania prac przez konsultantów.
		Koncepcje wypracowywane są zespołowo, a pracownicy firmy są ich współtwórcami.
		Jest to niezwykle ważne na etapie wdrażania rozwiązań. Kadra firmy silnie
		identyfikuje się z tymi koncepcjami, gdyż stanowią one ich własny dorobek. Zwykle występujemy w roli klasycznego, kreatywnego doradcy: 
proponujemy kierunki działania,wskazujemy możliwości,ostrzegamy o problemach i zagrożeniach,szkolimy i dzielimy się doświadczeniami,rekomendujemy optymalny wybór, ale to Klient podejmuje decyzję. 
 |  |  |